Od zawsze, bardzo ważnym elementem działalności Fundacji są projekty z zakresu zamówień publicznych, które prowadzimy w kooperacji z zamawiającymi, takimi jak gminy, czy inne podmioty sektora publicznego.
Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu kolejnej kampanii, mającej stworzyć samorządom jak najlepsze, a przede wszystkim przejrzyste, warunki zakupów.
Korzystając ze współpracy z ekspertami HP Inc., przygotowaliśmy wyjątkowy program dla administracji samorządowej, który umożliwi bezkosztowe zamówienia urządzeń drukujących. Dzięki rozwiązaniom opartym o chmurę, inteligentne drukarki będą rozliczały tylko i wyłącznie faktycznie wykonane prace i w czasie rzeczywistym monitorowały zużycie materiałów eksploatacyjnych. Dobrze zoptymalizowany proces zamówień i wykorzystania sprzętu, pozwoli obniżyć koszt druku nawet do kilkudziesięciu procent. Cieszymy się, że samorządowcy coraz częściej przekonują się do nowoczesnych metod pozyskiwania urządzeń. Cena przestaje decydować. Fundacja SmartGmina wspiera ten trend i z zadowoleniem odnotowuje, że nareszcie, na pierwsze miejsce, wysuwa się jakość i efektywność zamawianego sprzętu.
k// smart ekodrukowanie
